Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
| Následující verze | Předchozí verze | ||
|
mgr-szz:in-gra:15-gra [2016/06/17 16:23] haf [Stránka s tímto názvem ještě neexistuje] |
mgr-szz:in-gra:15-gra [2020/04/12 16:56] (aktuální) |
||
|---|---|---|---|
| Řádek 5: | Řádek 5: | ||
| =====Vypracování===== | =====Vypracování===== | ||
| - | ==== Zjednodušování scény ==== | + | ==== Zjednodušová |
| + | ní scény ==== | ||
| Může se odehrávat na úrovni sítí trojúhelníků, objektů, skupin objektů, … Některé metody zachovávají reprezentaci objektu, jiné přecházejí od složitější do jednodušší reprezentace. | Může se odehrávat na úrovni sítí trojúhelníků, objektů, skupin objektů, … Některé metody zachovávají reprezentaci objektu, jiné přecházejí od složitější do jednodušší reprezentace. | ||
| Řádek 31: | Řádek 32: | ||
| * Sprite - Jeden nosný polygon, jeden objekt, poloha se nezmění. | * Sprite - Jeden nosný polygon, jeden objekt, poloha se nezmění. | ||
| + | === Progressive meshes === | ||
| + | {{:mgr-szz:in-gra:lod_progressive_meshes.png?600|}} | ||
| + | |||
| + | **Edge collapse (sjednocení hran)** a **Vertex split (rozdělení vrcholů)** | ||