Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
mgr-szz:in-gra:6-gra [2018/01/26 17:31]
thranmaru Přidána ilustrace geometrické situace související se spekulárním odrazem
mgr-szz:in-gra:6-gra [2020/04/12 16:56] (aktuální)
Řádek 1: Řádek 1:
 ====== Zadání ====== ====== Zadání ======
  
-Lokální a globální světelné modely, vlastnosti materiálu, Cook-Torrance,​ BRDF. Textury povrchové a objemové. Perlinův šum. Globální výpočet osvětlení,​ deterministické a stochastické metody, sledování světelných cest.+Lokální a globální světelné modely, vlastnosti materiálu, Cook-Torrance,​ BRDF. Textury povrchové a objemové. Globální výpočet osvětlení,​ deterministické a stochastické metody, sledování světelných cest.
  
 ====== Materiály ====== ====== Materiály ======
Řádek 163: Řádek 163:
 BRDF udává váhu sekundárního paprsku lesklé plochy: zrcadlový paprsek má obvykle největší váhu, a proto ho sleduji dále. ​ BRDF udává váhu sekundárního paprsku lesklé plochy: zrcadlový paprsek má obvykle největší váhu, a proto ho sleduji dále. ​
 Difúzní plochy: vše má stejný příspěvek => nepokryté cesty nahradíme ambientní složkou. První lesklý odraz se počítá přesně, ostatní se nahrazují ideálním zrcadlovým odrazem. ​ Difúzní plochy: vše má stejný příspěvek => nepokryté cesty nahradíme ambientní složkou. První lesklý odraz se počítá přesně, ostatní se nahrazují ideálním zrcadlovým odrazem. ​
-<​math>​L[D|S]SM^*E</​math>​+<​math>​L[D|S]{S_{M}}^*E</​math>​
 {{:​mgr-szz:​in-gra:​sledovanipaprsku.png|}} {{:​mgr-szz:​in-gra:​sledovanipaprsku.png|}}
  
mgr-szz/in-gra/6-gra.1516984294.txt.gz · Poslední úprava: 2020/04/12 16:56 (upraveno mimo DokuWiki)
Nahoru
CC Attribution-Noncommercial-Share Alike 4.0 International
chimeric.de = chi`s home Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0