Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

mgr-szz:in-gra [2014/10/27 09:07]
127.0.0.1 upraveno mimo DokuWiki
mgr-szz:in-gra [2020/04/12 16:56]
Řádek 1: Řádek 1:
-====== Státní magisterská zkouška v programu Informatika,​ obor Počítačová grafika N-IN GRA ====== +
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​1-gra|Numerické řešení nelineárních rovnic a systémů nelineárních rovnic. Přehled a principy iteračních metod, konvergence. Přímé metody řešení systémů lineárních rovnic, Gauss, Jacobi, Gauss-Seidel,​ relaxační metody. Aplikace metod při řešení zobrazovacích a modelovacích úloh.]] +
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​2-gra|Kreslení grafických primitiv, rastrové algoritmy DDA, s rozhodovacím členem. Rasterizace a vyplňování rovinných primitiv. Ořezávací algoritmy.]] +
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​3-gra|Modelování v počítačové grafice. Druhy modelů, vytváření a modifikace, zobrazení. Lokální a globální úpravy modelů, deformační metody FFD, EFFD. Princip zjednodušování povrchu, LOD modely, spojitý přechod mezi úrovněmi LOD.]] +
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​4-gra|Viditelnost v prostoru obrazu a v prostoru objektů. Algoritmy, a jejich aplikace. Odstřelovací techniky.]] +
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​5-gra|Křivky a plochy. Parametrické křivky, Interpolační křivky, Hermite, Bezier, Coons, NURBS. Spojitost, změna stupně, podmínky pro hladké navázání. Parametrické plochy. Plochy dané okrajem, tečné vektory. Bezierovy plochy, B-spline plochy, NURBS. Plátování,​ hladké navázání. Implicitní povrchy, dělené povrchy.]] +
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​6-gra|Lokální a globální světelné modely, vlastnosti materiálu, Cook-Torrance,​ BRDF. Textury povrchové a objemové. Perlinův šum. Globální výpočet osvětlení,​ deterministické a stochastické metody, sledování světelných cest.]] +
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​7-gra|Zpracování rastrového obrazu. Histogram, ekvalizace podle histogramu. Prahování,​ redukce úrovní jasu (barev). Konstrukce adaptivní barevné palety. Lineární a nelineární filtry. Detekce hran. Diskrétní transformace (Fourierova transformace,​ FFT). Geometrické transformace obrazu, filtrování,​ převzorkování.]] +
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​8-gra|Rekonstrukce objektů a vizualizace objemových dat. Rekonstrukce z příčných řezů, objemových a prostorových dat. Přímá vizualizace objemových dat. Vizualizace objemů a ploch. Algoritmus pochodující kostky.]] +
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​9-gra|Algoritmy výpočetní geometrie a jejich aplikace při řešení rozsáhlých scén. Aproximace těles. Konvexní obaly, kontrukce ve 2D a 3D. Obalová tělesa, hierarchie obalů, efektivita obalů.]] +
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​10-gra|Triangulace a. triangulace s omezením. Voroného diagramy a Delaunayova triangulace. Geometrické vyhledávání,​ metoda pásů, metoda cest, metoda postupného zjemňování. Průniky úseček, metoda stírací přímky.]] +
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​11-gra|Datové struktury pro prostorové vyhledávání. Vyhledávání podle rozsahů, multidimenzionální binární stromy,​metoda přímého přístupu, stromy úseček. Sjednocení a průniky obdélníků.]] +
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​12-gra|OpenGL. Základní charakteristiky,​ primitiva, druhy transformací,​ práce se zobrazovacími seznamy. Paměťové vrstvy, použití při tvorbě obrazů.]] +
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​13-gra|Animace,​ inverzní kinematika, animační dráhy. Warpování a morfování obrazů a objektů.]] +
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​14-gra|Grafické architektury. Základní model, paralelní architektury (8x8, Cohen– Demetresku, Pixel Planes, Pixel Flow, .). Architektury „sort–first , „sort– last , „sort–middle . Akcelerátory a grafické procesory.]]+
mgr-szz/in-gra.txt · Poslední úprava: 2020/04/12 16:56 (upraveno mimo DokuWiki)
Nahoru
CC Attribution-Noncommercial-Share Alike 4.0 International
chimeric.de = chi`s home Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0