Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

mgr-szz:in-gra [2016/06/01 19:01]
haf Aktualizované otázky.
mgr-szz:in-gra [2020/04/12 16:56]
Řádek 1: Řádek 1:
-====== Státní ​ 
-magisterská zkouška v programu Informatika,​ obor Počítačová grafika N-IN GRA ====== 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​1-gra|Numerické řešení nelineárních rovnic a systémů nelineárních rovnic. Přehled a principy iteračních metod, konvergence. Přímé metody řešení systémů lineárních rovnic, Gauss, Jacobi, Gauss-Seidel,​ relaxační metody. Aplikace metod při řešení zobrazovacích a modelovacích úloh. (M5180)]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​3-gra|Modelování v počítačové grafice. Druhy modelů, vytváření a modifikace, zobrazení. Lokální a globální úpravy modelů, deformační metody FFD. (PA010, PB009, PA157, PA158)]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​15-gra|Principy zjednodušování povrchu, LOD modely, spojitý přechod mezi úrovněmi LOD.]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​4-gra|Viditelnost v prostoru obrazu a v prostoru objektů. Odstřelovací techniky. Algoritmy, a jejich aplikace. (PA010)]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​5-gra|Parametrické křivky, Lagrange, Hermite, Bezier, Coons, NURBS. Spojitost, změna stupně, podmínky pro hladké navázání. (PB009, PA010)]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​16-gra|Parametrické plochy. Plochy dané okrajem, Bezierovy plochy, B-spline plochy, NURBS. Plátování,​ hladké navázání. Implicitní povrchy. (PB009, PA010)]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​6-gra|Lokální a globální světelné modely, vlastnosti materiálu, BRDF. Textury povrchové a objemové. Globální výpočet osvětlení,​ deterministické a stochastické metody, sledování světelných cest. (PB009, PA010)]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​7-gra|Zpracování rastrového obrazu. Histogram, ekvalizace podle histogramu. Prahování,​ redukce úrovní jasu (barev). Lineární a nelineární filtry. Detekce hran. Diskrétní Fourierova transformace při úpravách obrazu. Geometrické transformace obrazu, filtrování,​ převzorkování,​ vyhlazování. (PA010, PA171)]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​8-gra|Rekonstrukce objektů a vizualizace objemových dat. Rekonstrukce z příčných řezů, objemových a prostorových dat. Přímá vizualizace objemových dat. Algoritmus pochodující kostky. (PA010)]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​9-gra|Aproximace těles. Konvexní obaly, konstrukce ve 2D a 3D. Obalová tělesa, hierarchie obalů, efektivita obalů. (PA010)]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​13-gra|Warpování a morfování obrazů a objektů. (PA010)]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​10-gra|Triangulace a triangulace s omezením. Voroného diagramy a Delaunayova triangulace. (M7130, PA010)]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​11-gra|Datové struktury pro prostorové vyhledávání. Vyhledávání podle rozsahů, multidimenzionální binární stromy, stromy úseček. (M7130, PA010)]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​12-gra|OpenGL. Základní charakteristiky,​ primitiva, druhy transformací,​ práce se zobrazovacími seznamy. Paměťové vrstvy, použití při tvorbě obrazů. (PV112)]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​17-gra|Vizualizace dat různých dimenzí. Principy, metody, nástroje. (PV251)]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​18-gra|Interakční techniky používané pro vizualizaci v různých prostorech. Principy a koncepty. (PV251)]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​19-gra|Grafy a grafové algoritmy. Reprezentace grafů. Souvislost grafu, barevnost, rovinné grafy. Algoritmy: prohledávání grafu do šířky a do hloubky, nejkratší vzdálenosti,​ kostry, toky v sítích. (MA010, MA015)]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​20-gra|Objektové metody návrhu systémů. Návrhové vzory. Softwarové architektury. Komponentové systémy a modely. Objektové metody vývoje softwaru, RUP. (PA103)]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​21-gra|Softwarové inženýrství. Proces vývoje SW. Metodika Unified Process. Agilní vývoj SW. Fáze testování a typy testů. Softwarové metriky, refaktoring kódu. Kvalita softwaru. Odhadování nákladů a času vývoje SW. Údržba a znovupoužitelnost. (PA017, PA104)]] 
  
- 
- 
-Staré otázky: 
- 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​14-gra|Grafické architektury. Základní model, paralelní architektury (8x8, Cohen– Demetresku, Pixel Planes, Pixel Flow, .). Architektury „sort–first , „sort– last , „sort–middle . Akcelerátory a grafické procesory.]] 
-  - [[mgr-szz:​in-gra:​2-gra|Kreslení grafických primitiv, rastrové algoritmy DDA, s rozhodovacím členem. Rasterizace a vyplňování rovinných primitiv. Ořezávací algoritmy.]] 
mgr-szz/in-gra.txt · Poslední úprava: 2020/04/12 16:56 (upraveno mimo DokuWiki)
Nahoru
CC Attribution-Noncommercial-Share Alike 4.0 International
chimeric.de = chi`s home Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0